"דקה לנפש": קרן אדמונד דה רוטשילד משיקה קמפיין טלוויזיה ודיגיטל לחיזוק החוסן הנפשי של אזרחי ישראל בימי המלחמה בכיכובו של דורון בן דוד מפאודה

קרן אדמונד דה רוטשילד בשיתוף עמותת נט"ל (נפגעי טראומה על רקע לאומי) משיקה הערב (ה') קמפיין טלוויזיה ודיגיטל, תחת המותג "דקה לנפש". מטרות הקמפיין הן להסיר את מחסום הבושה הקיים בקרב אוכלוסיות רבות מבקשת עזרה נפשית וקבלת סיוע, ולהנגיש לכל אזרח כלים פרקטיים לסיוע נפשי במגוון נושאים.

במסגרת הקמפיין, אשר הופק ע" משרד הפרסום גיתם, ישודרו בטלוויזיה תשדירים בהובלת השחקן דורון בן דוד (פאודה, מנאייכ), בתשדיר אומר בן דוד כי גם בחיים האמיתיים כדורון הוא קצת כמו הדמויות המחוספסות שהוא מגלם, משתדל להיות חזק ובשליטה, אך בתקופה האחרונה קשה לכולנו ואנחנו צריכים עזרה, זאת לא בושה, להפך זה כח.  בן דוד מזמין את הצופים ללמוד לשמור על הנפש שלהם וכן להיכנס לאתר "דקה לנפש", אתר ייעודי לשימוש חופשי, שהוקם לצורך הקמפיין בכתובת www.dakalanefesh.com ומכיל סדרת סרטונים מקוונים וקצרים בהובלת הפסיכולוגית שירלי יובל-יאיר, שמספקים כלים פרקטיים ופעולות לחיזוק כוחות הגוף והחוסן הנפשי. בין השאר ניתן ללמוד באמצעות הסרטונים: איך לשמור על איזון בתקופות קשות, איך להפעיל את מערכת ההרגעה הפנימית שלנו, איך לעצור את רכבת המחשבות, להתמודד עם חרדות, לנשום נכון ועוד.  בנוסף, צולמה סדרת סרטונים ייעודית לטיק-טוק ולאינסטגרם, על מנת לספק כלים לחוסן נפשי גם לאוכלוסיה צעירה יותר.

אביתר אלעד, מנהל השיווק והתקשורת של קרן אדמונד דה רוטשילד ציין כי "אין אדם אחד במדינה שלא חווה בימים האלה דאגות, חרדות ומגוון של מצוקות נפשיות. היה חשוב לנו להגיע לכל בית בישראל עם המסר שקבלת עזרה היא איננה בושה, אלא כח, לנרמל את זה חברתית וגם להעניק בנוסף סל מגוון של כלים חינמיים בדיגיטל שמאפשרים לכל אחד טעימה של סיוע רלוונטי אפילו מהכורסה בבית. עם פרוץ המלחמה הקמנו קרן חירום במטרה לחזק את החוסן הנפשי והחברתי בישראל. לצד הקמפיין ועשרות פרוייקטים נוספים, בימים אלו מוקמים ביוזמת הקרן עשרות מרכזי חוסן במוסדות האקדמיים ברחבי הארץ".

לאתר דקה לנפש לחצו כאן

במידה ואתם מתקשים לחזור לשגרה על רקע המלחמה המתמשכת ונראה שהקושי אף מחריף, קו הסיוע של עמותת נט“ל 24/7 – 1800-363-363