פעילותנו ממחישה את האמונה שלנו ברוח האדם

הברונית אריאן דה רוטשילד

מה חדש
9 ינואר, 2022

תכנית חדשה של קרן אדמונד דה רוטשילד והמרכז הרפואי הלל יפה לביסוס מנהיגות דור העתיד ברפואה ובמחקר בישראל

המרכז הרפואי הלל יפה, בשיתוף קרן אדמונד דה רוטשילד, פרסם קול קורא למתמחים וסטאז'רים להגיש מועמדות למחזור הראשון של תכנית הילה לקידום ופיתוח דור העתיד של הרפואה והמחקר בישראל

 

המרכז הרפואי הלל יפה, ביוזמת עמותת הידידים שלו, קיבל תרומה בסך כשני מיליון שקלים מקרן אדמונד דה רוטשילד, המתגייסת לביסוסה של המנהיגות הרפואית בישראל. מטרת התרומה הינה מימון תכנית חדשה, תכנית "הילה", שנועדה להכשיר את דור העתיד ברפואה ובמחקר, לקדם ולפתח מנהיגות ומצוינות רפואית ועוד. בשבוע החולף הוציא המרכז הרפואי הלל יפה קול קורא למתמחים ולסטאז'רים מצטיינים להגיש מועמדות לתוכנית.

כאמור, היוזמה לפרויקט חשוב זה הייתה של עמותת הידידים של בית החולים, אשר יצרה את החיבור עם קרן אדמונד דה רוטשילד וטוותה את הרעיון בשלביו הראשונים והמעשיים כאחד.

בתכנית, לצד הפיתוח האישי וחיזוק המצוינות המחקרית והקלינית, יוקנו למשתתפים יכולות להתמודדות עם התמורות בעולם הרפואה המודרני והשינויים באופי ובתמהיל הקהילה אותה משרת המרכז הרפואי.

התכנית הוקמה מתוך אמונה כי פיתוח ההון האנושי במרכז הרפואי הלל יפה משפיע באופן משמעותי על הרפואה ועל איכות הטיפול שיינתן לבאים בשעריו, וזה לה המחזור הראשון.

תכנית הילה, מתפרסת על פני חמש שנים ומנוהלת על ידי סגנית מנהל המרכז הרפואי הלל יפה ד"ר דקלה דהן שריקי ומנהל אגף נשים ויולדות פרופ' מוטי חלק, ובתמיכת קרן אדמונד דה רוטשילד, כחלק מעשייתה לקידום ערכים של מצוינות ומנהיגות בחברה הישראלית.

במסגרת התכנית תינתן למתמחה מעטפת אישית ומקצועית הכוללת למידה, סדנאות, הרצאות, הובלת פרויקטים, גיבוש חזון אישי ומקצועי, יצירת מסלול מיקוד מקצועי ומנהיגותי ועוד. מהשנה השלישית לתכנית תעמוד לרשות המתמחה קרן מלגות בגובה 250 אלף שקל, שתשמש לצורכי הכשרה, פיתוח והוצאה לפעול של מיזמים, מחקר ופיתוח אישי של המתמחה.

סגן יו"ר מועצת הנגידים של קרן אדמונד דה רוטשילד מיקי קליגר: "אנו, בקרן אדמונד דה רוטשילד, פועלים ליצירת חברה ישראלית משותפת על ידי קידום מצוינות, גיוון, מנהיגות וצמצום פערים באמצעות הנגשת ההשכלה הגבוהה בפריפריות החברתיות בישראל. הצורך בקידום והעצמה של מנהיגות רפואית מובילה, גבר באחרונה לנוכח מציאות הקורונה עימה מתמודד העולם כולו. צוותי הרפואה הם חיל החלוץ, והתכנית נועדה להעניק להם הכשרה ופיתוח אישי ומקצועי שיובילו את דור העתיד של הרפואה בישראל".

יו"ר עמותת הידידים של הלל יפה משה מורג: "זהו אחד הפרויקטים שאנו גאים בו יותר מכל דבר אחר, שכן הוא נוגע בהון האנושי, בדמותו ובאיכותו של בית החולים. אנו מאמינים כי תכנית יוקרתית זו תצמיח את דור המנהיגות הרפואית בבית החולים בעתיד לבוא".

מנהל המרכז הרפואי הלל יפה ד"ר מיקי דודקביץ: "קידום הרופאים והרופאות ופיתוחם/ן כמובילים/ות בתחומי האקדמיה, המחקר, החדשנות, הניהול והמצוינות הרפואית, יצמיח את מנהיגות העתיד של המרכז הרפואי הלל יפה, דבר שהוא חלק מחזון בית החולים לאורך השנים. אני מזמין מתמחים/ות וסטאז'רים/ות מצטיינים/ות להוביל ולהשפיע על איכות הרפואה במערכת הבריאות ועתידה, ולהיות חלק ממשפחת המרכז הרפואי הלל יפה".

למידע נוסף על הקול קורא ותנאי הקבלה >>