פעילותנו ממחישה את האמונה שלנו ברוח האדם

הברונית אריאן דה רוטשילד

מה חדש
16 ינואר, 2021

קבוצת אדמונד דה רוטשילד מודיעה בצער רב ובכאב עמוק על פטירתו של הברון בנג'מין דה רוטשילד

קרן אדמונד דה רוטשילד, אדמונד דה רוטשילד ישראל בע"מ והחברה לפיתוח קיסריה, מודיעות בצער עמוק על

פטירתו של הברון בנג'מין דה רוטשילד

יו"ר דירקטוריון אדמונד דה רוטשילד אחזקות SA

ויו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד

קבוצת אדמונד דה רוטשילד מודיעה בצער רב ובכאב עמוק  על פטירתו של הברון בנג'מין דה רוטשילד. הברון ז"ל לקה בליבו ונפטר אמש (15.1.21),  בביתו  בפרגני (שווייץ). בן 57.5 היה במותו. ליבם ומחשבותיהם של עובדי הקבוצה בארץ ובעולם נתונים בשעה זו עם רעייתו, הברונית אריאן דה רוטשילד ובנותיהם, והם שולחים תנחומיהם  העמוקים אליהן  ואל  כל שאר בני משפחתו ואהוביהם.

הברון בנג'מין דה רוטשילד ז"ל, נולד ב-30 ביולי 1963 לברונים אדמונד ונדין דה רוטשילד.

מאז 1997, עמד הברון בנג'מין המנוח בראש הקבוצה שייסד אביו ופיתח והרחיב את עסקיה ואת פעילותה הפילנתרופית בהיקפים יוצאי דופן. הברון בנג'מין המנוח, בלט כיזם בעל חזון ומעוף, מומחה בעל שם  בתחומי המימון והחדשנות לצד היותו נדבן פעיל אשר המשיך את מורשת המשפחה ותרם רבות לחיזוקה של החברה בישראל. במגוון פעילויותיו התמיד הברון בנג'מין דה רוטשילד בטיפוח מורשת שושלת רוטשילד לדורותיה.

בשנים האחרונות התמקד הברון המנוח בגיבוש חזון הקבוצה לשנים הבאות, כאשר על הניהול השוטף של עסקי הקבוצה והעשייה הפילנתרופית הופקדה רעייתו הברונית אריאן דה רוטשילד.

קבוצת ההשקעות אדמונד דה רוטשילד, פועלת ע"פ האסטרטגיה שהתוו הברון בנג'מין והברונית אריאן דה רוטשילד, למיצוי ההון לבניית עולם עתידי  טוב יותר. הקבוצה מתמחה בבנקאות פרטית, ניהול נכסים והון של משפחות ולקוחות בינלאומיים, יזמים ומשקיעים מוסדיים. הקבוצה שפועלת ב-32 משרדים ברחבי העולם, מנהלת נכסים בשווי של 173 מיליארד פרנק שוויצרי (כ-160 מיליארד אירו) ומעסיקה כ-2,600 עובדים.

בישראל, מפעילה הקבוצה את בית  ההשקעות אדמונד דה רוטשילד (ישראל) ופעילה בעיקר בפילנתרופיה – באמצעות קרן אדמונד דה רוטשילד, אותה ייסד הברון אדמונד דה רוטשילד, אביו של הברון בנג'מין. קרן אדמונד דה רוטשילד, אליה העבירה משפחת רוטשילד – ללא כל תמורה, עשרות אלפי דונמים של מקרקעין באזור קיסריה, מגלמת את מחוייבות השושלת המשפחתית מאז ימי "הנדיב הידוע" ופועלת לחיזוקה של החברה בישראל באמצעות תרומות חסרות תקדים שהעמידה הקרן לקידום החינוך הגבוה בישראל.

בשנים בהן מובילים  הברון בנג'מין והברונית אריאן דה רוטשילד את הפעילות בקרן , תרמה קרן אדמונד דה רוטשילד יותר ממיליארד ש"ח  לצמצום פערים בחברה הישראלית ולקידום המצויינות בה.  במהלך השנה האחרונה נרתמו הברון בנג'מין ז"ל ורעייתו הברונית אריאן דה רוטשילד גם למאבק בקורונה – בין השאר ובהעמדת  בתרומה של יותר מ-70 מיליון ש"ח על ידי הקרן למימון  מחקר ורכש ציוד מגן לצוותים הרפואיים בבתי החולים בכל רחבי ישראל.

יהי זכרו ברוך.