פעילותנו ממחישה את האמונה שלנו ברוח האדם

הברונית אריאן דה רוטשילד

מה חדש
23 מאי, 2021

לנוכח המצב: קרן אדמונד דה רוטשילד מעניקה תרומת חירום בסך מיליון ש"ח לתגבור התמיכה הנפשית בילדי עוטף עזה והדרום

קרן אדמונד דה רוטשילד מעניקה תרומת חירום בסך של מיליון ש"ח לסיוע, תמיכה והגברת החוסן הנפשי של הילדים בעוטף עזה והדרום.

התרומה תאפשר לארגון נט"ל ולקואליציה הישראלית לטראומה להכשיר סטודנטים בתחומים רלוונטיים לתגבר את קווי הסיוע, ולהגדיל את היקף הטיפול הפרטני של פסיכולוגים ביישובים בדרום שבהם אין מרכז חוסן. להערכת גורמי המקצוע, היקף התרומה יאפשר להעניק סיוע פסיכולוגי לאלפי ילדים בעוטף עזה ובאזור הדרום הן בטווח המיידי והן במהלך החודשים הקרובים.

סגן יו"ר מועצת הנגידים של קרן אדמונד דה רוטשילד, מיקי קליגר מסר: " מאז תחילת האירועים הביטחוניים מספר נפגעי הטראומה, בהם ילדים רבים, עלה באופן דרמטי. גורמי המקצוע מעריכים, כי בחודשים הקרובים תחול עלייה משמעותית במספר הילדים והמבוגרים אשר יהיו זקוקים לסיוע נפשי.  ידוע כי תמיכה נפשית מיידית מגבירה את החוסן ומצמצמת נזקים ארוכי טווח. משפחת רוטשילד הניצבת לצד החברה בישראל בשגרה וכמובן שבעתות חירום, רואה זכות גדולה לתרום להקלת ההתמודדות של הילדים עם המצב".

טל שגיא פארן, מנכ"לית קרן אדמונד דה רוטשילד ציינה: "התרומה המיוחדת הינה נדבך נוסף בהירתמותה החלוצית של משפחת רוטשילד לסיוע לחברה הישראלית – זה כ-140 שנה, וכמובן גם כעת, במצב הביטחוני השורר במדינת ישראל. יצוין כי במהלך השנה האחרונה העניקה קרן אדמונד דה רוטשילד סיוע חירום בסך של כ-70 מיליון ש"ח להצטיידות בתי החולים ברחבי הארץ לנוכח מגפת הקורונה".