פעילותנו ממחישה את האמונה שלנו ברוח האדם

הברונית אריאן דה רוטשילד

מה חדש
20 מאי, 2024

הוכרזו הזוכים בקול הקורא לבוגרי ובוגרות תכניות קרן אדמונד דה רושילד למיזמים לחיזוק החוסן הנפשי והחברתי בעקבות המלחמה

מתוך 60 הצעות מרשימות ומעוררות השראה שהוגשו, בחרה הקרו 6 מיזמים, שיזכו במענקים בסך כולל של מיליון ש"ח:

 

  • גלעד שאולוף, בוגר המרכז לניהול קריירה במכללה האקדמית הדסה מיסודה של הקרן, למיזם "אוהל אברהם" של עמותת גוונים, תוכנית עיבוד אבל לצעירים שמשתמשת בכוחן של קהילות חברים לבניית חוסן, העצמה ותקווה.
  • אבישי שמחוביץ, בוגר תכנית עמיתי בצלאל בתמיכת הקרן, על הפקת סדרת אנימציה מטעם עמותת אנימיישן ישראל, שתסייע לילדים להתמודד עם לחץ וחרדה.
  • נעם פלר, בוגר שגרירי רוטשילד, על סדנאות חוסן ומעטפת תומכת לפצועי גוף ונפש ומערך המילואים בעזרת הכוח המרפא של הים, מטעם עמותת "הגל שלי".
  • פלורינה יוזפובסקי, בוגרת תכנית אריאן דה רוטשילד לתלמידות דוקטורט, ל"מודל דואט" – התערבות קבוצתית לשיפור היכולת הרפלקטיבית של הורים וצוותי חינוך כבסיס לטיפול מותאם בילדים, במרכז דואט באוניברסיטת בן גוריון.
  • יונתן ווינברג, בוגר תכנית הכוורת בתמיכת הקרן, על הנגשה והתאמה של אפליקציה ייעודית לטיפול קהילתי בחולי סרטן מטעם עמותת יד תמר, על מנת לייצר תמיכה קהילתית בעשרות אלפי פצועי המלחמה.
  • הנאדי שאער, בוגרת שגרירי רוטשילד, למיזם חיזוק החוסן הקהילתי והמנהיגות המקומית בקרב 24,000 תושבי 6 הכפרים הבדואים הבלתי מוכרים בנגב שנפגעו קשות במלחמה, מטעם אג'יק מכון הנגב.
תודה לכל בוגרי ובוגרות התכניות השונות על היוזמות המופלאות, אנו גאים לראות את הבוגרים והבוגרות מובילים שינויים חברתיים משמעותיים בימים לא פשוטים אלו. יחד, נחזק את החוסן הנפשי והחברתי בישראל ונצא מחוזקים יותר!